Wednesday, February 14, 2007

Alla hjärtans dag


Mina hjärtliga hälsningar till alla mina sex ”barn” på Alla Hjärtans Dag. Ni vet att ni alla ryms i mitt hjärta.

För att just detta hjärta ska må bättre har jag nu investerat i nya walking-skor som kostade över 1000 spänn. Speciella skor med extra studs i, så att jag kan ta ”sjumilakliv” (precis som Martin Stenmark) samt nya knoppar (till stavarna).
Och varje kväll stavar jag nu hem från jobbet beväpnad med reflexväst, ficklampa samt mp3-spelare. Förhoppningen är också att jag ska bli mindre samt äldre. Och Gud nåde den gud som ger mig något nytt ryggskott eller annat dumt som hindrar mig från denna träning. Nu när jag äntligen kommit i gång så bra! Alla vet ju hur svårt det är att få i gång mig. Det är som att veva igång en gammal T-ford.

3 Comments:

Blogger Johanna said...

vi kankse ska ta det försiktigt med bowlingen i påsk då?

12:58 PM  
Blogger Johanna said...

vadå 6 barn förresten? Är det något du inte har berättat för oss?

12:16 AM  
Blogger Annci said...

Jo du vet, sonen med sambo + bonusbarn blir tre. Du och pojkvän blir 5. Ja så finns det ju en make också. Då blir det sex barn. Han kallar ju mig i alla fall för mamma............

6:14 AM  

Post a Comment

<< Home